Ako sa dá vyhrať loto jackpot?

Ľudkovia, neviete niekto poradiť ako by sa dal vyhrať loto jackpot?

Ja viem, že je to patetické, ale veľmi by som to potrebovala…

A stále so svete (a i na Slovensku) niekto vyhráva lotto jackpoty, stomiliónové euromilióny…  a mne by sa to tak šiklo teraz tiež.

Som už i hľadala všeličo. Našla som nejaké video na youtube ako jeden psychotronik uhádol lotto čísla.
Najskôr pred žrebovaním ich zapísal, potom prebehlo žrebovanie a on tie svoje odhalil a boli zhodné … Neviem či to bola haluz a už to ani neviem znova nájsť…

Tak nejak sa uviesť do hypnónzy a nechať si tie čísla prisniť. Vraj niektorým sa už i prisnili čísla a vyhrali…  Som čítala nejaké tie príbehy na stránkach tiposu,  ale o ničom… Ostatné sú v angličtine a po slovensky som našla nejaký príbeh o kanaďnke, ktorej sa prisnili lotto čísla.

Je to na stránke Loto Tipoška je tam aj nejaký generátor čísel, ktorý pokryje všetkých 49 čísel. Aj som si ich už 2x  podala a raz som vyhrala 5. cenu, potom nič.

Tak ja fakt neviem v čom je pes zakopaný. Prečo toľko ľudí vyhráva a ja furt nič… :-(

